Mijn goede voornemen 2018; meer boeken lezen met Storytel

Rond dit tijd van het jaar komt altijd de vraag voorbij wat je nieuwe voornemen voor het nieuwe jaar zal zijn. Ik kan er heel wat verzinnen op het gebied van huishouden, bloggen, meer tijd voor familie en vrienden. Maar voor dit jaar heb ik er eentje gekozen voor mijzelf. Ik wil namelijk weer meer boeken gaan lezen. In mijn drukke leven komt dat er veel te weinig van, maar met Storytel heb ik daarvoor de oplossing gevonden.

Vroeger las ik altijd en overal. Ik vond het heerlijk om helemaal te verdwijnen in de wereld die het boek op schoot mij aanbod. Helaas is het nu wel anders. De enige tijd dat ik aan een boek toe kom is als ik op vakantie ben met mijn vriendinnen, zonder de kids. Eindelijk kom ik er dan aan toe om een boek uit te lezen, zonder dat er om de pagina een zin begint met “mama”. Ook ’s avonds kom ik er niet meer aan toe. Sinds ik begonnen met met mijn blog, is het mijn laptop die op mijn schoot ligt. Daar moet dus verandering in komen.

Mijn goede voornemen 2018

2018 wordt een jaar waarin ik weer meer tijd voor mijzelf ga vrijmaken. Vaker even een avondje in bad ipv achter de computer en vaker een boek lezen dus. Omdat er helaas ook in 2018 nog steeds maar 24 uur in een dag zit, ga ik de dingen ook efficiënter aanpakken. Om te beginnen heb ik mezelf een abonnement van Storytel cadeau gedaan. Hiermee heb ik onbeperkt toegang tot meer dan 60.000 boeken en kan ik ze altijd en overal luisteren met de app op mijn telefoon. Ideaal voor onderweg, tijdens het stofzuigen, wasvouwen of als ik dat momentje voor mezelf in bad neem!

Wat is Storytel

Waarschijnlijk heb je al wel eens Storytel gehoord, want deze digitale abonnementsdienst wordt al sinds 2013 aangeboden in Nederland. Door het downloaden van de Storytel app op je iPhone of Android telefoon, heb je een bibliotheek aan boeken altijd bij de hand, waar en wanneer je maar wilt. Wel moet je hiervoor een abonnement afsluiten via de website, net als bij bijvoorbeeld Spotify. Met je eigen boekenabonnement kun je zoveel boeken als je wilt luisteren, er zit geen limit op. De boeken naar de app op je telefoon gestreamd. Ook is het mogelijk om ze offline op te slaan, zo kun je ze dan ook beluisteren als er even geen internet op je telefoon is. Erg fijn dus als je op vakantie in het buitenland bent. Wil je je het abonnement weer beëindigen, dan kan dit altijd per direct via de website.

Ook Storytel uitproberen?

Heb jij ook het goede voornemen om het komende jaar meer te gaan lezen, dan heb ik een leuke aanbieding voor je. Ik mag je namelijk een hele maand Storytell aanbieden voor 0,99 cent in plaats van 9,99 Euro aanbieden. Voor dat bedrag is het zeker het proberen uit toch! Let wel op dat het proefabonnement na 30 dagen automatisch wordt omgezet in een regulier abonnement en betaal je €9,99 per maand. Je kunt je abonnement te allen tijde opzeggen via onze website.

Storytel cadeau doen?

Wist je ook dat er Storytel giftcard bestaan. Ze zijn te koop via storytel.nl/giftcard en je kan daarbij kiezen uit 1, 3, 6 of 12 maanden. Super idee alle verjaardagen van vriendinnen voor het komende jaar!

60 thoughts on “Mijn goede voornemen 2018; meer boeken lezen met Storytel